Zmiana regulaminu programu lojalnościowego „Społem znaczy razem”
Aneks nr 3 z dnia 31.01.2025 r.
do Regulaminu programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem”
„Społem” PSS w Olsztynie, obowiązującego od dnia 02.01.2020 r.
§ 1
Organizator programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem” zmienia Regulamin tego programu w następujący sposób:
1. Postanowienia § 2 ust. 8 otrzymują brzmienie:
Formularz rejestracyjny – formularz internetowy lub formularz aplikacji mobilnej zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu
2. W § 2 dodaje się ust. 15 w brzmieniu:
Aplikacja – aplikacja programu lojalnościowego „Społem znaczy razem”
3. Postanowienia § 3 ust. 1 i 4 otrzymują brzmienie:
1. Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie
i której wydano Kartę lub która zarejestrowała się w aplikacji.
4. Karta wydawana jest Uczestnikom Programu w Placówkach handlowych. Pełne uczestnictwo w programie,
w tym możliwość odbioru nagród, nastąpi po poprawnym wypełnieniu internetowego formularza rejestracyjnego, znajdującego się na stronie www.spolem.olsztyn.pl. lub w aplikacji mobilnej a także po podaniu numeru telefonu komórkowego.
4. Postanowienia § 6 ust. 2 i 3 otrzymują brzmienie:
2. Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty plastikowej luba karty w aplikacji kasjerowi, odczytanie Kodu Karty i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
3. Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 300 punktów przysługuje Bon rabatowy o wartości 10 złotych, a za zgromadzenie 600 punktów Bon rabatowy o wartości 30 zł.
5. Postanowienia § 7 ust. 2 otrzymują brzmienie:
W celu wymiany punktów na Bon rabatowy, Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, powinien złożyć kasjerowi dyspozycję o wydruku Bonu. Nagroda w postaci Bonu rabatowego zostanie wydana przy kasie w formie wydruku z drukarki fiskalnej.
6. Postanowienia § 7 ust. 3 otrzymują brzmienie:
Bon rabatowy zostanie wydany Uczestnikowi po okazaniu Karty plastikowej lub karty w aplikacji oraz podaniu dnia urodzenia Uczestnika.
7. Załącznik nr 1 do Regulaminu otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego aneksu
§ 2
Zmiany w programie lojalnościowym wprowadzone powyższym aneksem wejdą w życie od dnia 2.03.2025r
§ 3
Pierwsza dezaktywacja punktów w nowym systemie odbędzie się 31.01.2027
§ 4
Po dniu 1.03.2025r niemożliwe będzie wykorzystanie zdobytych punktów oraz uczestnictwo w Programie bez podania numeru telefonu komórkowego.
§ 5
Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają bez zmian.
§ 6
Aneks wchodzi w życie z dniem 01 marca 2025 r.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Wykaz sklepów Społem PSS w Olsztynie
Regulamin programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem”
„Społem” PSS w Olsztynie – tekst jednolity.
Obowiązuje od 01.03.2025r.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu oraz warunki uczestnictwa
w Programie, w tym zasady przyznawania uczestnikom Programu punktów. - Organizatorem programu jest „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Olsztynie, z siedzibą przy al. M. J. Piłsudskiego 2/8, 10-576 Olsztyn.
- Program prowadzony jest we wszystkich Placówkach handlowych „Społem” PSS w Olsztynie, na terenie Iławy, Kętrzyna, Mrągowa, Olsztyna i Szczytna. Załącznikiem do Regulaminu jest lista Placówek handlowych, biorących udział w Programie.
§ 2. Wyjaśnienie pojęć
- Program – program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy Razem” prowadzony przez Organizatora.
- Placówka handlowa – placówki oferujące towary lub usługi w ramach Programu.
- Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w aplikacji Programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
- Karta – plastikowa lub elektroniczna karta Uczestnika Programu
- Kod karty – kod EAN na Karcie, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru Karty do jego transakcji i naliczenie punktów na Koncie Uczestnika.
- Formularz rejestracyjny – formularz internetowy lub formularz aplikacji mobilnej zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
- Partner – inny podmiot oferujący Uczestnikom w ramach Programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z Organizatorem.
- Bon rabatowy – wydany przez Organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie Programu punkty. Może być zrealizowany podczas zakupu towarów w placówkach handlowych Organizatora, których wartość jest wyższa od wartości bonu rabatowego.
- Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana Uczestnikowi przez Organizatora
w ramach dodatkowych promocji. - Punkty dodatkowe - punkty, które mogą zostać przyznane Uczestnikowi za zakup odpowiednio oznaczonych produktów lub z innych powodów określonych każdorazowo przez Organizatora.
- Strona Programu – internetowa strona Programu, znajdująca się pod adresem www.spolem.olsztyn.pl
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych). - Aplikacja – aplikacja programu lojalnościowego „Społem znaczy razem”
§ 3. Warunki udziału w Programie
- Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa
w Programie i której wydano Kartę lub która zarejestrowała się w aplikacji. - Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w Programie Placówce handlowej i okazywany jest na prośbę Uczestnika, a także na stronie www.spolem.olsztyn.pl
- Wszelkie dane dotyczące Uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
- Karta wydawana jest Uczestnikom Programu w Placówkach handlowych. Pełne uczestnictwo
w programie, w tym możliwość odbioru nagród, nastąpi po poprawnym wypełnieniu internetowego formularza rejestracyjnego, znajdującego się na stronie www.spolem.olsztyn.pl lub w aplikacji mobilnej, a także po podaniu numeru telefonu komórkowego. - Uczestnik programu może sprawdzić stan konta poprzez stronę www.spolem.olsztyn.pl, w aplikacji mobilnej lub uzyskać informację od kasjera w sklepie, po okazaniu karty.
- Uczestnicy mogą połączyć swoje konta, aby wspólnie zbierać punkty. Połączenia konta można dokonać on-line po zalogowaniu się na stronie programu i podaniu nr karty właściciela, z którym uczestnik chce się połączyć. Osoba zaproszona do połączenia kont otrzyma automatycznego e-maila, za pośrednictwem którego może potwierdzić lub odrzucić propozycję połączenia. Nie ma możliwości rozłączenia połączonych kont.
- Karta jest własnością Organizatora. Zgubienie karty winno zostać jak najpilniej zgłoszone do organizatora e-mailem na adres: program@spolem.olsztyn.pl lub telefonicznie pod nr telefonu
89 521 19 42, w dni robocze, w godzinach 7:00 – 15:00. - W przypadku utraty bądź zniszczenia karty, Uczestnik może zwrócić się do Organizatora o wydanie nowej karty. O zasadności wydania nowej karty decyduje Organizator.
§ 4. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestnika Programu jest Organizator. Do kontaktu w sprawach związanych z danymi osobowymi służy adres e-mail: iod@spolem.olsztyn.pl, a także nr telefonu
89 521 19 24. - Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
- Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, płeć, datę urodzenia, datę imienin, adres do korespondencji,
nr karty oraz datę przystąpienia do programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:
a) naliczenia punktów za wykonane zakupy;
b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu;
c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7;
d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika;
e) wymiana punktów na nagrody;
- Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 3. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 4. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
- Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny do obsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
- Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
- Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
- Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może spowodować ograniczenie w dostępności do niektórych funkcjonalności w ramach Programu.
§ 5 Zgoda Uczestnika
- Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
- Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych
w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika. - Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się na zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
- Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. - Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 8. – 10. powyżej.
§ 6. Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści
- Posiadacz Karty gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w Placówkach handlowych,
z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, wyrobów alkoholowych z wyjątkiem piwa, mleka początkowego, biletów komunikacji miejskiej, doładowań dla telefonów komórkowych, doładowań energii elektrycznej, paysafecard, a także opłaty rachunków. - Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty plastikowej luba karty w aplikacji kasjerowi, odczytanie Kodu Karty i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 300 punktów przysługuje Bon rabatowy o wartości 10 złotych, a za zgromadzenie 600 punktów Bon rabatowy o wartości 30 zł.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja Stanu kont Uczestników Programu odbywać się będzie nie rzadziej niż co tydzień.
- Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane Punkty dodatkowe lub Nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji, na zasadach dobrowolności.
- Każdego roku, w dniu 31 stycznia dokonana będzie dezaktywacja punktów znajdujących się na kontach uczestników, które zapisano na nich przed dniem 1 stycznia roku poprzedniego.
- W przypadku zwrotu towaru przy zakupie, którego naliczone zostały punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.
§ 7. Wymiana punktów na Bony
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na Bony rabatowe, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów we wszystkich placówkach handlowych Organizatora.
- W celu wymiany punktów na Bon rabatowy, Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, powinien złożyć kasjerowi dyspozycję o wydruku Bonu. Nagroda w postaci Bonu rabatowego zostanie wydana przy kasie w formie wydruku z drukarki fiskalnej.
- Bon rabatowy zostanie wydany Uczestnikowi po okazaniu Karty oraz podaniu dnia urodzenia Uczestnika.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wydanie bonów rabatowych na podstawie skradzionych lub utraconych kart klienta.
- Po odebraniu Bonu rabatowego z Konta Uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
- Bon rabatowy ważny jest wyłącznie w Placówkach handlowych Organizatora. Uczestnik jest zobowiązany do wykorzystania Bonu w terminie nieprzekraczającym 30 dni, licząc od dnia otrzymania Bonu. Po tym terminie Bon rabatowy traci ważność i Uczestnik straci prawo wykorzystania Bonu, a jednocześnie punkty odpowiadające wartości Bonu rabatowego nie będą zwrócone na Konto Uczestnika.
- Bon rabatowy posiada swój nominał, może być zrealizowany podczas zakupu towarów w placówkach handlowych Organizatora, których wartość jest wyższa od wartości bonu rabatowego. Bony rabatowe z tytułu Programu nie łączą się z innymi bonami rabatowymi, nie podlegają wymianie na pieniądze, nie jest wydawana z nich reszta.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- Nagrody są realizowane zgodnie ze zwolnieniem podatkowym, wynikającym z zapisów ustawy o pdof, dotyczących sprzedaży premiowej.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w Placówce handlowej, pocztą na adres Organizatora, pocztą e-mail na adres: program@spolem.olsztyn.pl lub za pomocą formularza na Stronie Programu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie do 14 dni.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na Stronie Programu,
z miesięcznym wyprzedzeniem. - Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program
z ważnych przyczyn. O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników na trzy miesiące wcześniej na Stronie Programu oraz w Placówkach handlowych. - W przypadku zakończenia Programu wszyscy Uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do bonu rabatowego powinni odebrać go zgodnie z § 7, jednak nie później niż do dnia zakończenia Programu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie, po uprzednim odbiorze bonu rabatowego, jeśli nabył prawo do jego otrzymania. Uczestnik może skorzystać z formularza rezygnacyjnego, dostępnego na stronie www.spolem.olsztyn.pl. Podpisaną własnoręcznie rezygnację należy wysłać na adres siedziby Organizatora lub przesłać skan na adres e-mail: program@spolem.olsztyn.pl
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 02.01.2020 r.
Załącznik nr 1– wykaz sklepów „Społem” PSS w Olsztynie
OLSZTYN:
Nr sklepu/nazwa |
Adres |
Branża |
1 „GAMA ” |
ul. Augustowska 3 |
spożywczo -przemysłowa |
2 „WERBENA” |
ul. Dworcowa 6a |
spożywcza |
3 „GAMA ” |
ul.Kasprzaka 8 |
spożywcza |
6 „BŁAWATEK” |
ul. Bałtycka 35 |
spożywczo - przemysłowa |
7 „IRYS” |
ul. Katowicka 6 |
spożywcza |
8 „NIEZAPOMINAJKA” |
ul. Jagiellońska 33a |
spożywczo - przemysłowa |
Nr 10 |
ul. Jagiellończyka 22A |
spożywcza |
11 „ROGALIK” |
al. marsz.J. Piłsudskiego 2/8 |
spożywcza |
|